Concern over UK-based Iranian TV channel’s links to Saudi Arabia

Follow Share on TumblrShare The Guardian, November 01 2018:… Earlier this summer, the station was criticised for airing extensive live coverage of a rally by the Mujahedin-e-Khalq (MEK), a cult-like organisationthat espouses regime change and has links to Saudi Arabia. Senior Trump administration officials, including John Bolton, are advocates of the group, which was listed as a terrorist … Continue reading Concern over UK-based Iranian TV channel’s links to Saudi Arabia